JURA 13386 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JURA 13386 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JW1977 06-11-2011
Geschreven voor: JURA 13386 rvs

Geen moment spijt gehad van het apparaat zelf. Mooi, lekkere koffie, geen storingen en gemakkelijk schoon te maken.
Wel spijt van de aankoop via koffiediscounter. Ik had me goed verdiept en me laten overtuigen (via chat) door een verkoper van de koffiediscounter dat zij het onderhoud en garantie zelf deden. Prima service dacht ik toen, omdat Jura geen garantie geeft als je via niet aangesloten bedrijven koopt. Service aan huis zelfs of achterlaten tijdens een dagje winkelen. Geen probleem dacht ik toen. Nu 18 maanden later; geen onderhoud aan huis, je mag de machine brengen en dan sturen zij 'm op want ze doen zelf geen onderhoud aan Jura, en mag je deze later (dagen/weken) weer komen halen. Zelf opsturen mag ook, dan moet je wel de originele doos nog hebben anders moet je het opsturen zelf betalen. Intussen zijn ze blijkbaar van gedachten verandert.

Prima apparaat, ook in andere recensies intussen gelezen, niet kopen via Koffiediscounter.

Yvoha 01-07-2012

Onze keuze viel op een Jura Ena 9OT. I.v.m. prijs naar de Koffiediscounter gegaan, waar de verkoper er alles aan deed om ons van de Jura af te brengen, en ons tot de aankoop van een Melitta te doen overgaan. Hij zei dat zij geen dealer zijn (vandaar de prijs), maar service en onderhoud was wel mogelijk (via eigen servicedienst). We hadden er een vreemd gevoel bij. Beter was het geweest als de waarheid zou zijn verteld: geen service en garantie. De klant kan dan kiezen: geen garantie/lagere prijs, of hogere aanschafprijs en geen garantie/service. Overigens: als de Jura niet via een dealer is gekocht, blijft er dan geen enkele mogelijkheid tot service? Lijkt me wettelijk toch niet mogelijk, verkoper blijft altijd verantwoordelijk. Overigens: een hautaine houding van de Jura!